Ezért a gyönyörűségért sírhat minden autószerető ember szíve
Csak reménykedni tudunk benne, hogy az Alfa Romeo főhadiszállásán nem ássák túl mélyre ezeket a képeket.
Csak reménykedni tudunk benne, hogy az Alfa Romeo főhadiszállásán nem ássák túl mélyre ezeket a képeket.
Egy török dizájner álmodta meg a gépet, ami jól passzolhat majd a 2017-es mezőnybe.
Az olaszok végre elhozták Genfbe a Giulia alapváltozatát, amelyet a 3-as BMW, az Audi A4 és a Mercedes-Benz C-osztály ellenfelének szánnak. Ha minden igaz április 15-től már meg is lehet rendelni.
A Fiat Chrysler Automobiles elnöke a napokban arról beszélt, nagyon szeretné, ha az Alfa Romeo csapatként ismét a Fomra–1-ben lenne.
Az autógyártás több mint 100 éves történetében számtalan klasszikus modell született. Most mutatunk 10 olyat, ami minden autót szerető embernek ki kell próbálnia egyszer.
A milánói székhelyű Romeo Ferraris műhely készítette el a TCR versenyautót, amiért 98 ezer eurót kérnek.
A Garage Italia Customs piros-fekete Alcantarába borította a 4C belsejét, amely tökéletesen harmonizál a külső fényezéssel. A „La Furiosa” nem csak nevében tűnik elég haragosnak.
A fővárosi I. kerületi ingatlana mellett egy új Alfa Romeója is van már a frissen kinevezett államtitkárnak, Csepreghy Nándornak. Vagyonnyilatkozatában részletként feltünteti még festmények adásvételéből befolyó jövedelmeit is, de neki sem sikerült értelmesen kitöltenie a dokumentumot.
Jó lenne, ha az olaszok az új Giuliával visszatérnének a DTM-be. Meg is tervezték, milyen legyen az autó.
A 4C-ből kihozták a legjobbat a Pogea Racing szakemberei, ami egyaránt igaz a műszaki tartalomra és külsőre.
A Giulia QV egy vérbeli olasz sportszedán hátsókerék-hajtással és a Ferrari mérnöki tudásával kifejlesztett 3.0 literes, turbós V6-os benzinmotorral.
Nem kizárt, hogy vicc, esetleg jól kivitelezett vírusvideó, azonban Brazíliában - ahonnan ez a videó érkezett - a kíméletlen valóság is lehet: egy parkolóban álló Alfa Romeót fél perc leforgása alatt háromszor lopták el.
A Detroiti Autószalonon bemutatkozó 4C Spider gyakorlatilag csak a kivehető szövettetőben tér el jelentősen a kupétól, mégis mindenkinek földbe gyökerezik tőle a lába ha meglátja.
Egész évben lehetett különféle pletykákat hallani arról, hogy a Citroen után újabb gyártók csatlakozhatnak a Túraautó-vb (WTCC) mezőnyéhez, s immáron az is kiderült, hogy a Volvo és az Alfa Romeo lesz a két érkező. A két márkát épp a franciák sportigazgatója, Yves Matton buktatta le egy interjúban.
Ilyen egy minőségi használt autós hirdetés lisszaboni módra.
Az olaszok szövetkeztek az erősítőket gyártó Marshall céggel és közösen megalkották a MiTo by Marshall tanulmányautót, aminek még a sebváltó kapcsolója is mikrofonból van.
Tizenegy példány készül az egyedi hangszerből, amelyek megidézik az olasz márka történelmét.
Egy orosz múzeum vásárolta meg 180 ezer euróért (55 millió forint) Benito Mussolini olasz fasiszta diktátor egykori hivatali autóját, egy nyitható tetejű Alfa Romeót egy szombati franciaországi árverésen.
A Villa D’Este Concorso d’Eleganza kiállításon évről évre a legritkább és legszebb klasszikus autók vonulnak föl, melyek közül idén egy 1931-es Alfa Romeo 6C 1750 GS kapta a közönségszavazás fődíját.
Valenciában gyakorlatozik a Túraautó Világbajnokság (WTCC) mezőnyének gerince, hangolva a közelgő marokkói évadnyitóra, ám a spanyolországi helyszínen nem csak a versenyautók vannak jelen: pénteken megérkezett az új biztonsági autó, az Alfa Romeo 4C is, ráadásul egyes teóriák szerint a kocsi idei megjelenése akár annak előjele is lehet, hogy az olasz márka a visszatérést fontolgatja.